Püsikliendile

Tehniline tugi

Prindi
Alarmeco   »   Kliendiala   »   Tehniline tugi

AS Alarmeco’st ostetud uuele süsteemile (fono, tuli, heli, video jne) tasuta tehnilise toe tingimused.

 

Tasuta tehnilise toe tingimused:

 

Tööaeg E-R 8.30 – 17.00 (v.a riigipühad).

Koolituse aeg ja tugi objektil tuleb kooskõlastada ette vähemalt 2 tööpäeva.

 

1.     Paigaldusele eelneb tehnikute koolitus Alarmeco kontoris (kaabeldusskeemid, kaablitüübid, ühendused jne)

2.     Tehnikutele programmeerimise ja seadistamise koolitust Alarmeco kontoris

3.     Programmeerimise tugi objektil

4.     Abi süsteemi käivitamisel objektil

5.     Objekti üleandmise eelne tugi

 

Tasuta teenus ei sisalda:

 

1.     Tööd väljaspool tööaega

2.     Transpordikulu objektile (v.a Tallinn)

3.     Majutuskulu

4.     Kaabeldamist, seadmete paigaldamist, mõõdistamist ja testimist

5.     Objekti jaoks ostetud/renditud materjale, seadmeid, töövahendeid jne

6.     Üksikute komponentide seadistamist

 

Toodete remonti toomisel tuleb täita Garantii-remondiakt. Loe täpsemalt Garantii ja remondi kohta SIIT.

Kui Alarmeco ei tuvasta garantiilise probleemi olemasolu, tuleb tasuda käsitlustasu seadme
funktsionaalsuse testimise eest. 
Käsitlustasu on 16€, millele lisandub käibemaks.

 

Tehnilise toe kontakt:

Pjotr Malinin

Tel: +372 56462344

alarmeco@alarmeco.ee