Tehniline tugi

Tehniline tugi pakub:

  • konsultatsiooni telefoni teel
  • garantii juhtumite lahendust
  • remonttöid 
  • tuge kliendi juures kohapeal

 

Tellija kohustub ise kandma  hoolt oma Seadme/Seadmete andmetest koopia tegemise eest ja samuti koopia toimivuse eest. AS Alarmeco ei vastuta andmete kadumise, kustutamise ja taastamise eest tööde käigus objektil, kui ei ole kirjalikult teisiti kokkulepitud. 

 

Toodete remonti toomisel tuleb täita Garantii-remondiakt. Loe täpsemalt Garantii ja remondi kohta SIIT.

Kui Alarmeco ei tuvasta garantiilise probleemi olemasolu, tuleb tasuda käsitlustasu seadme funktsionaalsuse testimise eest. 
Käsitlustasu on 16€, millele lisandub käibemaks.

 

Tehnilise toe tööaeg on E-R 8.30-17.00. 

Tööd kliendi juures ja väljaspool tööaega teeme kokkuleppel.

Sulge

Nimetus
Veebilehe kasutamist jätkates nõustud küpsiste kasutamisega.
Sulge